جمعی از خانواده‌های شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم صبح امروز با رهبر معظم انقلاب دیدار کردند.



به گزارش نوید شاهد  به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر مقام معظم رهبری، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (چهارشنبه) در دیدار جمعی از خانواده‌های شهیدان دفاع مقدس و مدافع حرم و دفاع از مرزها و امنیت کشور، بازآفرینی روحیه‌ی شجاعت و شهادت در نسل جوان مؤمنِ انقلابی امروز را «معجزه‌ی انقلاب» برشمردند.

رهبر انقلاب اسلامی با اشاره به کلام امام بزرگوار مبنی بر اینکه «ملتی که شهادت دارد، اسارت ندارد»، تأکید کردند: ملتی که به استقبال خطر رفتن در راه خدا و شهادت در راه او را، سعادت و یک موفقیت بزرگ می‌داند، هیچ نیرویی توانایی ایستادگی در مقابل آن را ندارد و آن ملت همواره برنده است و پیش خواهد رفت.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای ملت ایران را نمونه‌ی بارز این تفکر دانستند و افزودند: اینکه ملت ایران در طول ۴۰ سال گذشته در راه بسیار پُرخطر و پُرزحمت خود در مقابل همه‌ی قدرتمندان ظالم ایستاد و آن‌ها نتوانستند هیچ غلطی بکنند، به دلیل اعتقاد به شهادت و این سرنوشت افتخارآمیز است.

دیدار خانواده‌های شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم با رهبر انقلاب

ایشان استمرار این تفکر و روحیه در جوانان انقلابی را نشانه‌ی رویش‌های چند برابری انقلاب در مقابل ریزش‌ها خواندند و خاطرنشان کردند: امروز جوان مؤمن و انقلابی با همان روحیه‌ی جوانان اول انقلاب و روحیه‌ی شهیدان همت و خرازی و دیگر بزرگان به وسط میدان می‌آید و با احساس مسئولیت و شجاعت همچون ستون انقلاب، در مقابل دشمن می‌ایستد و به استقبال شهادت می‌رود، و این معجزه‌ی نظام جمهوری اسلامی است که توانسته این روحیه‌ی فولادین را بازآفرینی کند و استمرار دهد.

رهبر انقلاب اسلامی با تأکید بر اینکه اگر این شهادت‌ها و شجاعت‌ها و صبر خانواده‌های شهدا نبود، مستکبران عالَم و آمریکای جنایت‌کار همچون دوران طاغوت بر کشور مسلط می‌شدند، گفتند: ملت ایران قدردان شهدا و خانواده‌های آنان است که نمونه‌های آن را در حضور پرشکوه مردم در تشییع شهدای مدافع حرم و دفاع از امنیت و مرزها شاهد بوده و هستیم.

دیدار خانواده‌های شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم با رهبر انقلاب

آیت‌الله خامنه‌ای خاطرنشان کردند: برخلاف تحلیل‌های بی‌ربط برخی افراد کج‌فهم و دلبسته به غرب، جمهوری اسلامی نیرومند و توانا است و این قدرت به‌واسطه‌ی معنویت و فکر و تلاش انسان‌های فداکار و ایمان جوانان و خانواده‌های شهدا به‌دست آمده است.