یکی از این مسائل، مسأله آمیزش جنسی با حیوانات است، که آنها با این عبارتها، در شبکههای اجتماعی مانند فیسبوک به نمایش گذاشتهاند:
اگر کسی حیوانی را وطی کند(نزدیکی با حیوان داشته باشد) و منی از او بیرون آید غسل تنها کافی است و اگر منی بیرون نیاید چنانچه پیش از وطی وضو داشته باشد باز هم غسل تنها کافی است و اگر وضو نداشته باشد، احتیاط واجب است که غسل کند و وضو بگیرد.[۱]
اگر کسی با اسب و الاغ و قاطر وطی کند گوشت آنها حرام میشود و باید آنها را از شهر بیرون ببرند و در جای دیگر بفروشند.[۲]
اگر کسی با گاو و گوسفند و شتر نزدیکی کند بول و سرگین (ادرار) آنها نجس میشود و باید بدون آنکه تاخیری بیفتد آن حیوان را بکشند و بسوزانند.[۳]
بنده عذر می خواهم که با صراحت بعضی از تیترهایی که برای این مطلب گذاشته شده است را خدمتتان عرض میکنم: فتواهای جنسی...، نزدیکی با حیوانات در توضیحالمسائل!، احکام دخول بر حیوانات در اسلام! در تمامی این تیترها غرض و مرض نهفته است و مشخص است که اشخاص نشر دهنده فقط دنبال ضربه زدن به دین مقدس اسلام هستند.
بنده جواب این شبهه را اینچنین خدمتتان ارائه میدهم:
۱). این مسائل تنها در رساله امام خمینی نیست بلکه در رساله همه مراجع تقلید هست، بلکه بالاتر از آن در روایات از ناحیه معصومین نیز وارده شده است.
۲). امکان عقلی پیش آمدن همچنین گناهی وجود دارد، پس باید حکم مقتضی آن وجود داشته باشد، اگر دینی نسبت به مسائل منافی عفت حکمی نداشته باشد، جامع و کاملی نیست و سبب میشود تا بعضی از پیروان آن که به دنبال هوس خود هستند این عمل را انجام بدهند به بهانهی اینکه هیچ حکمی در اینباره وجود ندارد. به عنوان مثال عرض میکنم در دین ساختگی و منحرف بهائیت هیچ حکمی در مورد همجنسبازی مردان وجود ندارد و هنگامیکه از سرکرده دوم آنها به نام عبدالبهاء میپرسند که این مسأاله چه حکمی دارد او جواب میدهد: که باب از بیان این حکم شرم کرده است![۴] حیا کردن این رهبر منحرف و سائر رهبران این فرقه سبب شده است که بعد از صد و پنجاه سال گذشت زمان از آنها امروز یکی از چهار فرقه بهائیت، بهائی گی باشد که همان بهائیان همجنس باز میباشند.
۳). کلام آنها مبنی بر جنسی بودن دین اسلام، ناشی از تعصب و نادانی آنهاست، یکی از جنبههای انسان بحث غریزه اوست، در بعضی افراد امکان دارد این غریزه از مسیر درست خارج شود و گرفتار گرایشهای انحراف جنسی شوند. دین باید در قبال تمام مسائل انسانی پاسخگو باشد و به ناچار گاهی نوع بیان را از کنایه به صراحت تغییر دهد تا پیروان آن منحرف نشوند، دین اسلام که تاکید زیادی بر حیا دارد« لا ایمان لمن لا حیاء له »[۵] در موارد زیادی در قرآن بحثهای جنسی را در لفافه گفته است در بعضی موارد مانند قوم لوط برای عبرت پذیری همه مردم به صراحت وضیعت آنها را بیان میکند تا خدای نکرده جامعهای مبتلا به وضعیت اسف بار آنها نشود.
۴). رشتههای پزشکی زیادی مربوط به مسائل جنسی و سیستمهای تناسلی است آیا صحیح است کسی به این رشتهها، رشتههای جنسی بگوید؟ ضرورتها را نباید فراموش کرد.
۵). اگر کسی مدتی در سامانههای پاسخگویی مسائل شرعی جوابگو باشد یقینا این مسأله بارها از ایشان سوال خواهد شد، پس باید این حکم صراحتا در رساله ها بیاید تا اگر کسی دسترسی به روحانی ندارد این مسأاله را بداند.
۶). آخرین کلام: کسانی که یک حکم شرعی را اینگونه تحقیر میکنند اگر واقعا انسانهای آزادی هستند و ذرهای وجدان دارند چرا ازدواجهایی که در بعضی از کشورهای دنیا به تصویب رسیده است[۶] که همه آنها برخلاف وجدان انسانی هستند را به سخره نمیگیرند؟
یا ازدواجهایی که با حیوانات صوررت میگیرد و گاهی در فضای مجازی منشر میشود. چرا در قبال این مسائل که ترویج فحشا است ساکتند اما با یک حکم شرعی اینچنین به جنگ می پردازند؟
-----------------------------
پینوشتها:
[۱] مسأله ۳۵۱ رساله امام خمینی
[۲] مسأله ۲۶۳۱ رساله امام خمینی
[۳] مسأله ۲۶۳۲ رساله امام خمینی
[۴] حقیقت بهائیت، احکام، روزبهانی
[۵] کافی، ج ۳، ص ۱۶۵
[۶] ویکی پدیا جستجو ازدواج
وقتی تو این کشور درب و داغون شرایط ازدواج فراهم نیست همون بهتر که نیاز جنسیم رو با سگ ارضا کنم...