همراهی بازیگر مرد... با چالشی جدید!

به گزارش باحجاب، به علت عدم وجود سواد رسانه ای و فرهنگ استفاده درست از رسانه ها خصوصأ در فضای مجازی کمتر از ۲۰درصد این بستر به صورت کاربردی استفاده می شود.

استفاده نامفید و پخش عمومأ امواج مخرب فرهنگی، در اینستاگرام نمایان تر است به طوریکه هر روز چالشی از گوشه و کناری از متولیان ناهنجاری ها به صورت زیر زمینی یا در پوشش مثلا خیرخواهانه، بیرون می آید.

از جمله سطحی ترین این چالش ها که نوعی تقلید کورکورانه و راهی برای دیده شدن محسوب می شود: چالش های “سیاه سفید”، “مانکن”، “سطل آب” و… است. جدیدأ در همین راستا چالشی به نام چالش “عکس با مادر زن” راه افتاده است که اشکان درویشی، نویسنده و کارگردان، از اولین شرکت کنندگان در آن محسوب می شود !
چالشی که در سطح اول برای گرفتن اطلاعات ساده دلان و سواستفاده اطلاعاتی است که

✅جوندگان زندگی اشخاص

✅اهل قضاوت ها

✅ از همه مهمتر بزهکاران

از آن به خوبی می توانند بهره ببرند.

جالب اینجاست که هر روز پلیس فتا با توجه به پیش آمدن موارد متعدد اقدام به صدور اطلاعیه و درخواست از مردم شریف جهت عدم نشر اطلاعات خانوادگی و خصوصی خود در صفحات شخصی و فضای مجازی، می کند اما باز هم اشخاص متعدد و در پی شهرت از این چالش های مخرب فرهنگ و زندگی استقبال کرده و حتی تبلیغ می نمایند و در روی هدف که مثلأ محبت به مادر زن است، گیر افتاده اند.

سطح دوم چالش “عکس با مادر زن” متوجه این نکته است که چگونه تابوها شکسته شود و این تنها ناموسی از یک مرد که ممکن است هیچ گاه در فضای مجازی دیده نشود هم به میدان شناسایی بیاید و دیگر در این قالب عکس اندازی، حریمی برای مرد و ناموس وی نماند تا آخرین افراد محرم مردی که روی آنها غیرت دارد، پرده برداری شود تا مبادا از دسترس یاوه گویان، بد دلان،بزهکاران فضای حقیقی دور بیافتند. اگر نه روابط داخلی اشخاص اعم از سلبریتی و…. به دیگران چه ارتباطی دارد?

سطح سوم این چالش این است که به نظر می رسد چندین چالش اخیر از یک منبع آب می خورد چرا که در فضای صرفأ قبح شکنی بی حیایی با پایین ترین سطح نوآوری، قدم برداشته اند و لذا از منابع تأمین امنیت فضای مجازی درخواست می شود تا این هرزه سازها قبل از ریشه دواندن، شناسایی شوند.

به دنبال راه اندازی چالش عکس با مادر زن، “محسن افشانی”بازیگر نیز وارد این چالش شده که از بازیگران درخواست می شود تا اگر بدنبال چالشی واقعی اند به مسائل عمیق تر خصوصا در حوزه خودشان مانند: فساد در سینما، تولید فیلم های نه چندان مخاطب پسند و سطحی، مخالف با فرهنگ اصیل و نجیب ایران بپردازند تا مجبور نباشند به جای پرداختن به اصل شغلشان برای کسب محبوبیت رو به هویدا کردن مکان های تفریحی که می روند، چه می خورند، چه می پوشند، چه کسی مادر زنشان هست، چه طور می نشینند، اسم نوزاد فامیلشان چیست و…. نیاورند تا پسند بیشتر بگیرند و تخلیه روحی شوند.

اطلاعات اخیر به دست آمده حاکی از آن است که کلمه چالش بخاطر این سطح از سخره در سال های اخیر….
به گیاه گوشت خواری در ماداگاسکار پناه برده و تا صدایش می زنند که بیا و واقعا چالش گرانی و… بوجود آمده, سرش را در دهان گوشت خوار کرده و آرام آرام اشک می ریزد….

 

منبع : سایت باحجاب