وصیت نامه شهید عملیات کربلای 5 حسین شهریاری :عقب بنشینیم در مقابل خون شهیدان جوابى نداریم!

حضور در جبهه را براى خود واجب بدانید که جبهه ها احتیاج به نیرو دارد و عظمت و سخنان این رهبر بزرگ و عزیزمان بیشتر دقیق شوید و میدانید که امام عزیزمان فرمود امسال سال پیروزى است و فرمودند رفتن به جبهه از اهم واجبات الهى است...

 

 

نوید شاهد سمنان:حسین شهریاری پنجم مرداد 1343، در شهرستان مهدیشهر به دنیا آمد. پدرش عباس، کشاورز بود و مادرش زهرا نام داشت. خواندن و نوشتن نمی‏دانست. کارگر کارخانه بود. به عنوان بسیجی در جبهه حضور یافت. بیست و یکم دی 1365 در عملیا ت کربلای 5 در شلمچه بر اثر اصابت ترکش به پهلو، شهید شد. مزار او در گلزار شهدای روستای زیارت از توابع زادگاهش قرار دارد.

 

 

 

اشهد ان لا اله الا الله و اشهد ان محمد رسول الله و اشهد ان علیا ولى الله

 

برادر عزیز اگر من و تو از این صحنه عقب بنشینیم فردا در مقابل خون شهیدان هیچگونه جوابى نداریم

 

وصیتنامه بنده خدا حسین شهریارى

 

با سلام و درود بر رهبر کبیر انقلاب اسلامى ایران خمینى کبیر و درود بر روان پاک شهداى راه حق و حقیقت و با درود و سلام به تمامى ایثارگران راه حسین که واقعا این رزمندگان اسلام پیروان حسین هستند و خط سرخ شهادت حسین را ادامه مى دهند و اینها هستند که با استقامت خود ضربه اى بر قلب دشمن زبون مى زنند و مى روند تا راه بسته شهید کربلا حسین را باز کنند و میروند تا انتقام خون شهیدان را از صدام و صدامیان کافر گیرند این راهیان کربلا مى روند تا به دشمن خصم زبون بفهمانند ما تا آخرین قطره خون هامان مى جنگیم و حتى اجازه نخواهیم داد که یک وجب از خاک سرزمین ما بدست دشمن اسلام باشد.

 

و ما مثل کوفیان نیستیم که حسین را در صحراى کربلا تنها گذاشتند ما اهل کوفه نیستیم امام تنها بماند اى امام عزیز ما با تو پیمان مى بندیم تا آخرین قطره خون که در بدن داریم در راه اسلام و قرآن دفاع خواهیم کرد و تا کربلا را نگیریم از جبهه برنگردیم من براى این به جبهه آمدم که وظیفه الهى ست که براى خدا خدمتى کرده باشم وظیفه هر مسلمان که در راه خدا خدمت کند ممکن است مرگ در حالت عادى و هر موقع که بشود به سراغ انسان بیاید پس چه بهتر که انسان در راه خدا جهاد کند و بجنگد و در راه خدا شهید شود.

 

حضور در جبهه را براى خود واجب بدانید که جبهه ها احتیاج به نیرو دارد و عظمت و سخنان این رهبر بزرگ و عزیزمان بیشتر دقیق شوید و میدانید که امام عزیزمان فرمود امسال سال پیروزى است و فرمودند رفتن به جبهه از اهم واجبات الهى است و تا آنجایى که جبهه ها احتیاج به نیرو دارد تا مى توانید بروید جبهه ها را پر کنید بروید سنگرها را پرکنید که این دشمنان اسلام نگویند ایران از جنگ خسته شده است و دیگر نیرو ندارد به جبهه بفرستد.

 

پشت جبهه ها را محکم کنید باید سخنان امام را با دادن جان تایید کنید چون ما سالها بود که مرده بودیم و او بود که ما را زنده کرد و ما خود را کاملا تسلیم امام بدانیم چون او اگر سیلى به آمریکا مى زند با اتکال به الله و پشتوانه شماست و نیتهاى خود را خالص کنید چون خلوص از ارکان ایمان است اگر نیت براى غیر خدا باشد هیچکارى ارزش ندارد و شما مردم پیرو ولایت على ابن ابیطالب و فرزندانش باشید و از آنها دست برندارید امروز پیروان این خاندان یعنى علما دین و بخصوص امام عزیزمان مى باشند.

 

تو اى پدر بزرگوار همیشه مثل یک مرد خدا تحمل سختى ها را داشته باش که پیش پروردگارت رو سفید خواهى شد اى پدر بزرگوار من بر وجود تو افتخار مى کنم که از اول کودکى بما نماز و قرآن یاد دادى و از امامان و پیامبران برایمان مى گفتى اى پدر عزیزم من از تو تشکر مى کنم که تا به حال از رفتنم به جبهه جلوگیرى نکردى.

 

از امت شهیدپرور مى خواهم به نماز جمعه ها بیشتر اهمیت بدهند و دعا به جان امام را فراموش نکنند و از کلیه دوستان و آشنایان و برادران خود طلب حلالیت مى نمایم و از پدر و برادرانم طلب بخش مى کنم و امیدوارم شهادت در اه خدا انشاء الله شما را شاد کرده باشد چیزى با ارزش از خود باقى نگذاشتم که قابل بیان باشد مالی از خود ندارم آنچه هست مال مستحقان مى باشد.

 

والسلام 65/9/29 حسین شهریاری

 

 

 

منبع:کتاب وصیت نامه کامل شهدای استان سمنان / نشر شاهد / بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سمنان